Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Aγία μου δημοκρατία, σώσον ημάς!


το κουνούπι


Άγιος Λογγίνος, προστάτης των δεσμοφυλάκων!

Πώς να ονομάσουμε άραγε το παρακάτω πολίτευμα :
οι κυβερνήσεις εκλέγονται μεν με δημοκρατικές διαδικασίες,
τα μέσα καταστολής όμως που χρησιμοποιούν, θα τα ζήλευε
οποιοδήποτε απολυταρχικό ή φασιστικό καθεστώς.
Γιατί αν αυτό είναι δημοκρατία τότε εγώ είμαι θρήσκα
μέχρι τα μπούνια και αρχίζω πάραυτα να προσεύχομαι στον
Άγιο Λογγίνο, ή σε όποιον άλλον άγιο βρω εύκαιρο,
να ρίξει φωτιά και να τους κάψει.
Βάζω και τάμα μια λαμπάδα νά! (με το συμπάθειο)
εάν εισακουστώ και τους λαμπαδιάσει όλους!
Στο τέλος, νίπτω και τας χείρας μου..
σε αυτόν εδώ τον νιπτήρα

3 σχόλια:

dimitris είπε...

Οι κυβερνήσεις μπορεί να εκλέγονται δημοκρατικά (και αυτό σχετικό είναι) αλλά πέρα από την καταστολή είναι παραμύθι ότι ζούμε σε δημοκρατία. Η δημοκρατία που ζούμε εξαντλείτε στα 2 λεπτά που μπαίνουμε στο παραβάν και σαλιώνουμε το φάκελο που περιέχει το ψηφοδέλτιο. Μετά πρέπει να περιμένουμε άλλα 4 χρόνια για να ζήσουμε 2 λεπτά δημοκρατίας.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Εγώ και κάτι φίλοι έχουμε προ πολλού περάσει τα τριάντα (δε μας πιάνουν οι υπερήχοι) και έχουμε τις ίδιες κακές συνήθειες με τους εικοσάχρονους. Οι λιβελούλες της πολιτικής σκηνής μπορούν να εξακολουθήσουν να φοβούνται (χε-χε)

@dimitris
Ούτε δύο λεπτά δημοκρατία. Ακόμα και μέσα στο παραβάν ο ψήφος μου ζυγίζει 0,7 ενώ του καντηλανάφτη του δικομματισμού 1,25 (λόγω εκλογικού συστήματος). Μόλις ανοίξει η ψηφοδόχος, ακόμα χειρότερα.

melen είπε...

Κρύβε λόγια Παναγιώτη!
Γιατί για μας που καβαλήσαμε τα τριάντα ετοιμάζουν αλογομύγα!
Μα ας είναι!
Θα προτάξουμε τις ουρές των χρόνων μας και θα την κυνηγάμε..

@Δημήτρη
Η εμφάνιση ακραίων μηχανισμών καταστολής δείχνει πως το σύστημα φθίνει και κρατιέται, σαν τον πνιγμένο, από τα μαλλιά του. Προσωπικα το βρίσκω ιδιαίτερα ανησυχητικό γιατί, μπορεί να είναι λίγα τα λεπτά και να μας κλέβουνε γραμμάρια στο ζύγι, αλλά πλέον αρχίζουν και κλυδωνίζονται βασικές ελευθερίες που εδώ και πολύ καιρό θεωρούνται δεδομένες τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα.

υ.γ. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στον Σίλε, καλώς ήρθες.